سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی مایع یکپارچه ای از رزین اپوکسی به ضخامت 0/5 تا 5 میلیمتر در رنگ ها و طرح های مختلف است. کفپوش اپوکسی به عنوان یک کفپوش ایده آل برای کف های بتنی و فلزی در کارگاه ها، کارخانه ها، انبارهای صنایع شیمیایی، غذایی، دارویی، الکترونیکی، نساجی، بیمارستان ها، سالن های ورزشی، فرودگاه ها و ... است. کفپوش اپوکسی پس از خشک شدن بدون درز و نفوذناپذیر است و امکان شست و شوی روزمره و مداوم را دارد. همچنین کفپوش اپوکسی در برابر انواع مواد خورنده که در مواد ضدعفونی کننده وجود دارد مقاوم است. از خصوصیات کفپوش اپوکسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مقاومت بالا در برابر اسیدها، بازها و نمک ها
عدم جرم پذیری
خاصیت ضد باکتریایی در نوع ویژه اپوکسی
طول عمر بالا
تنوع طرح و رنگ
نظافت راحت
مقاومت مکانیکی و عدم ترک خوردگی
یکی از انواع کفپوش اپوکسی، کفپوش اپوکسی سه بعدی است. کفپوش اپوکسی سه بعدی جلوه ای تازه به محیط داخلی خانه می دهد. مکان هایی که در آنها استفاده از کفپوش اپوکسی سه بعدی بسیار پر طرفدار است عبارتند از: سرویس بهداشتی دستشویی و آشپزخانه و استخر. برای اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی ابتدا تصویر مناسبی انتخاب و پس از انجام ویرایش های لازم توسط دستگاه پرینتر چاپ گرفته می شود. تصویر چاپ گرفته شده  در محل برش خورده و چسبانده می شود، سپس با لایه نازک و شفافی از رزین اپوکسی پوشانده می شود.
سخت کننده بتن
بتن های اجرا شده در محوطه های صنعتی، پارکینگ ها، سوله ها، انبارها، کف کارخانجات، تعمیرگاه ها و... برای مقاومت بیشتر در برابر ترافیک بهره برداری نیازمند افزایش مقاومت سایشی بتن می باشد. یکی از روش های افزایش دوام به هنگام بهره برداری، استفاده از محصولات سخت کننده بتن می باشد